adha:
d
e beste plek voor uen Hindostaanse date Community Customersdeals No Ubb Ubbthreads Php Ubb Login Lostpw 1 Discover Easy Guarantee Health Love Money New Proven Results Safety Save You Customer Deals" href="http://community.customersdeals.com/feed//no/ubb/ubbthreads.php?ubb=login&lostpw=1" />
adha:
e beste p
adha:
e beste pNaam: | alex |
Reactie: | Ja, ik geloof zeker in " soulmater " en ik ben er ook van overtuigd dat er, als je erg veel geluk heb, er meerdere in je leven kunnen zijn.
Niet enkel de vrouw in je leven, iemand die echt je " soulmate " moet zijn, maar ook een dierbare vriend kan deze rol vertolken. |
Datum: | 2002-10-08 16:54:28 |
Naam: | connij |
Reactie: | ik geloof er wel in en denk dat je hem of haar maar een keer tegen komt.elk pot heeft maar een deksel die er voor gemaakt is en zo die ene ware.Ik ben hem tegengekomen,maar wegens
omstandigheden moest ik hem laten.TJA! |
Datum: | 2002-10-08 22:15:21 |
Naam: | wolk |
Reactie: | Tot mijn grote spijt geloof ik er wel in. Maar ik vind het een heel enge gedachte dat iemand zo dichtbij zo intens dichtbij je staat. Eigenlijk wil ik zo'n band met niemand. |
Datum: | 2002-10-09 09:12:44 |
Naam: | Dommie |
Reactie: | Wat is een soulmate? |
Datum: | 2002-10-09 09:28:52 |
Naam: | roosje |
Reactie: | Ik geloof er heilig in.
Ik heb hem ontmoet en weer verloren. Maar als hij/zij bij jou hoort kom je weer bij elkaar en dat is mij overkomen. Ik geloof niet dat je er meerdere hebt. Niet als je geliefde, want daar zijn je gevoelens zo intens voor (bij mij dan) dat je bijna weet wat de ander denkt en voelt en hetzelfde willen op hetzelfde moment. Ik geloof ook dat wij een geestelijke band hebben. Waarom ik dat denk? omdat ik voel en weet of ervan droom als er iets met hem is, ook toen wij uit elkaar waren gebeurde dat regelmatig en het kwam altijd uit. |
Datum: | 2002-10-09 12:21:08 |
Naam: | Dommie |
Reactie: | Wat is een soulmate? |
Datum: | 2002-10-10 09:09:12 |
Naam: | vriendin |
Reactie: | Helaas ben ik mij heel erg goed bewust wat een soulmate is. Mijn partner heeft een soulmate, een vrouwelijke wel te verstaan. Ze hebben dagelijks contact, hangen uren aan de telefoon en versturen tientallen sms-jes per dag. Af en toe kan ik ze beiden wel vermoorden, simpelweg omdat een normaal denkend persoon hier meer achter zou moeten zoeken, maar ik geloof hem (heel naief, misschien...) op zijn woord als hij zegt dat ze niet meer dan vrienden zijn. |
Datum: |
dR adha: e beste p adha: e beste p |