nboek - Jan Smit Community Customersdeals No Ubb Ubbthreads Php Ubb Markallread Discover Easy Guarantee Health Love Money New Proven Results Safety Save You Customer Deals" href="http://community.customersdeals.com/feed//no/ubb/ubbthreads.php?ubb=markallread" />
Gaste
nboek - Jan Smit Community Customersdeals No Ubb Ubbthreads Php Ubb Markallread Discover Easy Guarantee Health Love Money New Proven Results Safety Save You Customer Deals
Discover Save Love
Gaste
nboek - Jan Smit Community Customersdeals No Ubb Ubbthreads Php Ubb Markallread Discover Easy Guarantee Health Love Money New Proven Results Safety Save You Customer Deals
Community Customersdeals No Ubb Ubbthreads Php Ubb Markallread Discover Easy Guarantee Health Love Money New Proven Results Safety Save You Customer Deals
29-11-2009 16:42
Laura14795
Kom er net achter dat er een optreden bij mij in het dorp is! Naja, in de buurt dan. Maar als ik dat eerder had geweten , had ik echt wel kaarten geregeld! Kan waarschijlijk nu niet meer Helaas!
xxx ....
29-11-2009 14:04
liss
Heyy
Ik was gistere avond bij je optrede echt te gek ik vond het echt supper
Ook dat jongeje wat je tuintje in mijn hart me liet zingen echt super!
En ik heb nu eidenlijk je kaart met handtekkening echt top.
Ik sond voor aan en ik had nooit verwacht dat ik zo dicht bij je stond.
xx liss
29-11-2009 13:49
leeuwardermeid
Hallo Jan en Liza,
allereerst wil ik jullie veel sterkte toewensen met het verlies van jullie hondje. Want liefde die een dier geeft is altijd onvoorwaardelijk en eerlijk. Een dier kan niet oordelen. Veel sterkte en de groeten can Bianca
29-11-2009 13:04
Wendy
Lieve Jan & Lisa,
Gecondoleerd met het verlies van jullie pup Rex. Niks is vervelender dan een dierbare te verliezen, ongeacht of het een mens of een dier is. Trek je niks van de roddels aan, het is wel erg jammer dat mensen de waarheid verdraaien ten goede van hun minute of fame. Ondanks dat wens ik jullie heel veel sterkte en kracht toe en hoop in de toekomst dat jullie een ander levend wezentje in huis halen. Hoewel Rex is natuurlijk niet te vervangen, ieder hondje of ander diertje heeft z'n eigen(wijze) karakter.
29-11-2009 12:15
maria
hallo jan kom je een gezellig optreden toewensen met ome cor .met je mooie liedjes met al je trouwe lieve fans om je heen .dat heb je gewoon verdient .grz .maria
29-11-2009 11:38
Nicole
Hé Jan,
Wat sneu dat Rex zo snel is overleden. Wat al die verhalen betreft ben jij natuurlijk wel wat gewend, maar het blijft natuurlijk niet leuk; ik probeer altijd maar te denken: zo lang ze maar over je kletsen en niet van je eten is het "goed".
Wat jou posters in de bushokjes betreft is het tegenwoordig echt niet meer erg om op de bus te moeten wachten (tenminste bij 'n halte waar 'n poster van jou hangt); geweldig!
Gistermorgen in de trein naar Amsterdam kwam ik achterblijvers van een naar Afghanistan uitgezonden militair tegen en hoorde ik dat jij en Nick & Simon in de Jaarbeurs in Utrecht voor hun zouden optreden; ik was 'n beetje jaloers op hun, op dat moment wilde ik dat ik ook 'n partner had die in Afghanistan zat (hahaha)!
Fijne dag nog;
groetjes en liefs Nicole (Maastricht).
29-11-2009 8:33
jeske
Beste Jan,Liza en Fem,
heel veel sterkte met het verlies van Rex. Ik weet spijtig genoeg wat julie doormaken.
Heel veel liefs
Jessica